• HOME
  • O NAMA
  • NOVOSTI
  • BLOG
  • ČLANSTVO
  • DONACIJA
  • KONTAKT
UČLANI SE!
  • HOME
  • O NAMA
  • NOVOSTI
  • BLOG
  • ČLANSTVO
  • DONACIJA
  • KONTAKT
UČLANI SE!
  • HOME
  • O NAMA
  • NOVOSTI
  • BLOG
  • ČLANSTVO
  • DONACIJA
  • KONTAKT
UČLANI SE!
10. listopada 2022.

Zašto je važno definirati idealnog klijenta?

Jedan od razloga zašto ne postižete rezultate kakve biste željeli je taj što nemate jasno definiranog idealnog klijenta.

Prema Pareto principu, 80% prodaje dolazi od 20% vaših klijenata, 20% klijenata generira 80% vaših prihoda. Zato je važno da otkrijete tko su klijenti koji kupuju vaše proizvode i usluge i generiraju čak 80% vaših prihoda. Da bi otkrili svog idealnog klijenta, provjerite tko je vaših 20% klijenata koji troše najviše. U njima se kriju vaši idealni klijenti.

Vaš idealan klijent može biti fizička ili pravna osoba (tvrtka).

Idealan klijent je osoba koja:

  • Redovito kupuje vaše proizvode ili usluge
  • Zadovoljna je proizvodima i kvalitetom vaše usluge
  • Redovito prati sve vaše novitete i aktivnosti
  • Preporučuje vas svojim prijateljima, suradnicima, rodbini
  • Redovito se vraća k vama i kupuje od vas
  • Od nje zavisi veći dio vaših prihoda
  • Uvijek će cijeniti vas i rad vaše tvrtke

Definicija vašeg idealnog klijenta jedan je od najvažnijih čimbenika u poslovanju i o njoj ovise vaši poslovni rezultati i uspjeh.

Kad pronađete svoju nišu i definirate svojeg idealnog klijenta radit ćete puno manje, a zarađivati više. Zato je važno da vi i vaši zaposlenici u svako doba dana i noći znate tko je vaš idealan klijent, kako razmišlja, gdje živi, čime se bavi, koje navike ima, s kakvim se izazovima i problemima suočava, što ga motivira na kupnju…

Ako je vaš idealan klijent tvrtka, saznajte što više podataka o njoj. Kojom djelatnošću se bavi, jesu li to manje ili veće tvrtke, tko donosi odluke o kupnji, što im je važno u poslovanju, koliko imaju zaposlenih, kako dugo su prisutni na tržištu, kakve prihode ostvaruju.

Za poslovni uspjeh ključno je što preciznije definirati idealne kupce/klijente i sve marketinške aktivnosti usmjeriti u sadržaj koji će im pomoći u rješavanju njihovih problema i izazova.

Na prodajnom coachingu jedna od najčešćih tema je upravo definicija IDEALNOG KLIJENTA. Kad razgovaramo o tome tko su vaši klijenti, odgovor najčešće bude svi. “Svi kod nas mogu pronaći nešto za sebe.”

I tu je ključ problema. Svi ne mogu biti vaši klijenti. Kad prodajete svima, vi zapravo ne prodajete nikome. Međutim, ljude je strah da će ako definiraju profil idealnog klijenta i reduciraju ponudu svojih proizvoda ili usluga izgubiti postojeće prihode i klijente.

Iskustva pokazuju baš suprotno. Kad prestanete prodavati sve i svašta, kad suzite ponudu, definirate i fokusirate se na idealnog klijenta, stvorite njegov avatar i sve marketinške aktivnosti usmjerite ciljano prema njemu,više će vas klijenata prepoznati i prihodi će vam kontinuirano rasti.

Jedan od najčešćih razloga zbog kojih ne ostvarujete poslovne rezultate kakve planirate i želite, leži u tome što ne znate tko je vaš idealan klijent.

Na individualnom coaching programu zajedno radimo na definiciji vašeg idealnog klijenta.

Poduzetnici koji su to prepoznali i svoju ponudu prilagodili svojim idealnim klijentima, prestali se obraćati svima i svakome, te svoje marketinške aktivnosti (web stranicu, društvene mreže, newsletter, usmjerili prema idealnim klijentima), svoje su prihode u razdoblju od tri, četiri mjeseca povećali za 70-100%.

Prodajni coaching jedan je najučinkovitijih alata kroz koji vam pomažem da definirate svog idealnog klijenta i postignete rezultate kakve očekujete i zaslužujete.

Ako želite pravilno definirati profil idealnog klijenta, pronaći najbolju strategiju za sebe i svoj biznis prijavite se na individualni coaching 1:1, gdje ćemo zajedno raditi na vašoj prodaji i povećanju vaših prihoda i poslovnih rezultata.

Prijaviti se možete putem forme.

Tanja Horvat

I-Storia, obrt za promidžbu
Tanja je edukatorica za prodaju & prodajni coach, s više od 25 godina iskustva u prodaji.

Autorica tekstova na portalu Žene poduzetnice Međimurja & stručna suradnica.
Kontaktiraj Tanju

Sviđa ti se objava? Podijeli je!

Copyright 2022-2023 © Žene poduzetnice Međimurja. Sva prava zadržana. Web by ROKE, vl. Marija Maček

Pravila privatnosti
Facebook
Pravila privatnosti
Facebook

Copyright 2022 © Žene poduzetnice Međimurja. Sva prava zadržana. Web by ROKE, vl. Marija Maček

Na našoj web stranici koristimo kolačiće kako bismo vam pružili najrelevantnije iskustvo pamćenjem svojih postavki i ponovljenim posjetima. Klikom na "Prihvati sve" prihvaćate upotrebu SVIH kolačića. Međutim, možete posjetiti "Postavke kolačića" kako biste dali kontrolirani pristanak.

Prihvati sve Ne prihvaćam Postavke kolačića Pročitaj više
Upravljanje pristankom

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva tijekom navigacije po web mjestu. Od ovih kolačića, kolačići koji se prema potrebi kategoriziraju pohranjuju se na vaš preglednik jer su bitni za rad osnovnih funkcionalnosti web stranice. Koristimo i kolačiće treće strane koji nam pomažu u analiziranju i razumijevanju načina na koji koristite ovu web stranicu. Ti će se kolačići pohraniti u vaš preglednik samo uz vaš pristanak. Također imate mogućnost isključivanja ovih kolačića. Ali isključivanje nekih od ovih kolačića može imati utjecaja na vaše iskustvo pregledavanja.
Funkcionalnost
Funkcionalni kolačići pomažu u izvođenju određenih funkcionalnosti poput dijeljenja sadržaja web stranice na platformama društvenih medija, prikupljanja povratnih informacija i drugih značajki trećih strana.
Izvedbeni kolačići
Kolačići izvedbe koriste se za razumijevanje i analizu ključnih indeksa izvedbe web stranice što pomaže u pružanju boljeg korisničkog iskustva posjetiteljima.
Analitika
Analitički kolačići koriste se za razumijevanje načina na koji posjetitelji komuniciraju s web stranicom. Ovi kolačići pomažu u pružanju podataka o metričkim podacima o broju posjetitelja, stopi napuštanja početne stranice, izvoru prometa itd.
Reklamni kolačići
Reklamni kolačići koriste se za pružanje posjetiteljima relevantnih oglasa i marketinških kampanja. Ovi kolačići prate posjetitelje na web mjestima i prikupljaju informacije za pružanje prilagođenih oglasa.
Ostali kolačići
Ostali kolačići Ostali nekategorizirani kolačići su oni koji se analiziraju i još nisu klasificirani u kategoriju.
Nužni kolačići
Nužni kolačići su neophodni za pravilno funkcioniranje web stranice. Ovi kolačići anonimno osiguravaju osnovne funkcionalnosti i sigurnosne značajke web stranice.
Spremi i prihvati