Radionica „Kako napisati svoj prvi PR tekst za medije?“
Dana 12. svibnja održana je radionica na temu „Kako napisati svoj prvi PR tekst za medije?“ koju je vodila Tatjana Zoka, magistra komunikologije & vlasnica obrta I-Storia. Radionica je bila usmjerena na sve žene poduzetnice koje žele svoj proizvod ili uslugu predstaviti javnosti, a kako bi im se korisnim savjetima olakšalo pisanje objave za medije. Saznale su kako posložiti strukturu i sadržaj teksta, što on mora sadržavati, ali i na koje stvari obavezno pripaziti kada su u pitanju naslov i fotografije.
Osvrnuli smo se i na temu kako se obraćati medijima u mailu kojeg šaljete te zašto je bitno paziti na pravopis i gramatiku. Sve prisutne članice Udruge Žene poduzetnice Međimurja pozorno su slušale, ali i postavljale pitanja te potaknule raspravu pa se tako cijela radionica pokazala iznimno korisnom.
Osim toga, a radionici je predstavljen plan web portala u kojem vidimo iznimno velik potencijal i mogućnost suradnje za sve članice Udruge. Plan je predstavila Marija Maček, vlasnica obrta Roke te pozvala sve žene poduzetnice da se jave i postanu dio tima koji će pisati za web portal.
Takvim pristupom svaka poduzetnica može predstaviti svoje proizvode i usluge, a dobiva promociju na webu, Facebook grupi i Facebook stranici što smatramo iznimno korisnim za članice koje još nemaju vlastitu web stranicu. Ovo je odlična prilika koja kroz tematske objave svima u jednakim uvjetima pruža ‘put’ do korisnika i potencijalnih kupaca.
A kroz sve to možete steći nove vještine poput content writinga, copywritinga, analize rezultata vaših objava te planiranje marketinških aktivnosti.
Zato pozivamo sve članice da se uključe i iskoriste pogodnost koja će njihovom brendu dati dodatnu promociju i reklamu!